sobota, 10 października 2015

Zakupy w Aptece Gemini

Hej :)
Chyba każda z mam zna już internetową aptekę Gemini, w której to ceny są o wiele niższe niż w aptekach stacjonarnych (przynajmniej u mnie) i bardziej się opłaca doliczyć przesyłkę a i tak wychodzi się na tym lepiej :) Pokażę Wam, co ja zakupiłam niezbędnego- to moje pierwsze zamówienie z tej apteki ale nie ostatnie :)




Zakupiłam najzwyklejszy laktator ręczny z firmy Canpol Babies- zobaczymy czy będzie potrzebny i czy da radę :) Jego cena to około 33 zł

termometr do kąpieli kaczuszka Canpol Babies to wydatek 4-5 zł a na pewno okaże się przydatny :)

witaminy dla ciężarnych Femibion- u siebie w aptece płaciłam 55 zł, tutaj 35 zł, więc różnica ogromna!

Maść 100 % lanolina na brodawki sutkowe- Ziaja- 9,99 zł. Zdecydowałam się na nią ze względu na skład.Nie trzeba jej zmywać przed karmieniem.

Octenisept do pępuszka - 16,79 zł 
Marimer woda morska do noska 12.89 zł.





Oprócz tych zakupów wyprawkowych, zamawiałam jeszcze witaminy dla rodziny :) Można znaleźć tam również dermokosmetyki.Dajcie znać czy robiłyście zakupy w tej aptece internetowej bądźw innej. 

Post nie jest sponsorowany, produkty zakupiłam sama :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)