poniedziałek, 8 lutego 2016

Zakupy Pepco #2

Witam się po długiej nieobecności. 
 Z Pepco nigdy nie wracam z gołymi rękoma. Bardzo podobają mi się rzeczy do domu, są na prawdę śliczne ale od kiedy mam dziecko, najbardziej interesuje mnie dział dziecięcy i chyba nikogo to nie zdziwi...:) Ceny są bardzo dobre, jakość jak dla mnie też jest ok. Choć często słyszę od innych mam, że im się body 'rozciagnęły' po praniu albo że sprał się nadruk. Nam jeszcze nic takiego się nie przytrafiło, więc nadal kupuję w Pepco a to moje ostatnie zakupy:


Skarpetki- 2,99 zł
Bluzeczki- jedna 5,99 zł druga 7,99 zł
bodziaki przecenione na 5,99 zł za sztukę
czapeczka 5,99 zł


Przepiękna miętowa bluza 14.99 zł


spodnie 9,99zł ,skarpetki 2,99 zł
   
a tych bucików nie braliśmy ale może kiedyś po nie wrócimy :)


Lubicie Pepco? Co najczęściej tam kupujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)