piątek, 11 września 2015

Wyprawka cz.1- Zakupy Pepco

Hej.
Pierwszy post na tym blogu :) Jakiś czas temu zaczęliśmy przygotowywać się do przyjścia na świat naszego syna.Trzeba powoli kompletować wyprawkę. Lubię najpierw wyszukiwać w internecie, co gdzie można fajnego kupić i przeglądać posty innych mam. Mam nadzieję, że też lubicie i dlatego powstanie tutaj cykl postów zakupowych :)



Zaczynając od lewej strony; pieluszki flanelowe we wzorki (4.99zł za sztukę)
Niżej podkład do przewijania (9.99zł) na górze biało- beżowy kocyk. Jest bardzo miękki i przyjemny, cenowo też nie jest źle- 19.99 zł.
Obok kocyka becik za 24.99 zł. Już go prałam i nic się z nim nie stało, nie pozbijało w środku itp.
Widać jeszcze body sztuk dwie, dokupiłam najtańsze bo dużo już dostaliśmy- 4.99 zł za sztukę.
Obok kolorowa rybka- to pozytywka, która już wisi obok łóżeczka i puszczam ją codziennie mojemu synkowi, który jest jeszcze w brzuszku :)

No i najważniejsze- pieluchy tetrowe sztuk 10 - (2.99zł sztuka)
AA no i te małe pierdołki- niedrapki (2.99 zł) czapeczka bawełniana (2.99zł) i nożyczki oraz cążki w komplecie (4.99zł)



Dajcie znać, czy kupowałyście coś pociechom w Pepco i co ciekawego to było :)
Pozdrawiam i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)